min barndom

Nu är jag tillbaka i Kristianstad igen. Och det känns väl bra. Bara det att jag saknar min underbara familj hemma i lilla Tingsryd.

Pappa skjutsade ner mig nu ikväll och lillebror följde med. De hjälpte mig att sätta upp lite fler tavlor och en taklampa. De åkte för en liten stund sen. Jag saknar de jättemycket. Allt som vi gör och gjort när jag och min lillebror var mindre. Som i helgen när vi var ute med pappa och hade snöbollskrig, det var roligt. Eller när jag och lillebror spelar spel med mamma. Jag vill inte bli äldre, jag vill vara den jag är nu. För jag saknar redan tiden som var då, jag vill inte att den ska försvinna. Jag älskar min barndom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0