msn-konversation

-.- säger:

tjena linda

-.- säger:

nu har jag glömt vad du heter i efternamn :/ men men

-.- säger:

hur e det med dig nu för tiden? själv e man arbetslös jonatan lever livet på gran canaria och har gjort så sedan september

-.- säger:

emily e arbetslös och oskar likaså

-.- säger:

oli fick jobb på något evenemang i alvesta den här sommarn

-.- säger:

de e ju nice

-.- säger:

sökte jobb på greenpeace

-.- säger:

e rätt full nu, super med mitt ex hoppas du dricker bra du med ;P och inte e så mesig när det ghäller alkohol ;p

-.- säger:

fast, ska man bli berusad rekommenderar jag cannabis

-.- säger:

hasch eller marijuana

-.- säger:

grönt e skönt, brunt e .. inte skönt :b

Belliot säger:

du är rolig du.

-.- säger:

haha

-.- säger:

bengtsson e det ju

-.- säger:

minns jagn u

-.- säger:

:b

-.- säger:

men nu sjka jag återgå

-.- säger:

hej då : D

-.- säger:

pusk

-.- säger:

du har väl facebook

-.- säger:

isf får du bli vä mmed mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0