prosit, iprenmannen och jag


 
Ja, idag känner jag mig verkligen som Prosit. Ni vet han i Snövit? Såklart ni vet. Mycket bra film, läskig är den faktiskt också emellanåt. Idag var det utflykt i Skåne med klassen. Vi har nere i Smygehuk (som är Sveriges sydligaste udde, inte mycket att skryta om), sen tittade vi på stenar som jag inte kom ihåg namnet på men det var väldigt fint där. Blåste kallt.

En ganska lugn dag, satt och läste i tidningen Filter på vägen hem. Läste om Johann Neumann, ingen klocka ringer? Men om jag säger Iprenmanna, aha! Nu ringer klockan visst. Han har varit med om otroligt mycket, hans alkoholiserade föräldrar ville sälja honom till en cirkus. Intressant reportage som jag inte läst klart än, men som jag ska ge mig på snart. Fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0