dunkande huvudvärk

Imorse steg jag upp halv fem tillsammans med min älskade pojkvän. Han skulle skjutsa mig till tåget som skulle gå halv sex. Och oj vad trött jag var, vaknade med illamående och fick inte i mig mycket till frukost. Hade inte sovit så väl inatt, kom i säng runt 22.

Tog sen bussen till skolan och hann precis i tid. Kände mig väldigt seg och inte alls på hugget, vilket jag kände var synd för jag vill verkligen ta vara på varenda dag nu. Så man kan ladda upp inför gesällen som drar igång om några veckor. Men idag gjordes det lite olika slags bitar, doppade i choklad eller spritsade. Gick väl sådär, gick runt med ständig huvudvärk och ville bara sova.

Fick reda på idag att min bagerilärare i gymnasiet och bageriklasserna var och hälsade på igår på vår KY-utbildning. Och jag blev jätteledsen över att jag inte var där. Har saknat dem och det hade varit roligt att få se dem igen. För det är så svårt att få tid över till att åka och hälsa på dem.

Har nyss ätit en stor skål med fil, blåbär och müsli. Nu är det riktigt härligt väder ute och jag bör nog bege mig ut en runda eller för att vakna till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0