måndag

Nu sitter jag här i Emmaboda hos min älskling på hans nya dator. Vi skulle egentligen åkt på en spelning i Kalmar med Christian Kjellvander ikväll, men fick reda på i lördags att det är inställt och att den blivit framflyttad till den 27 april (mycket på gång i skolan då, så jag är ledsen att jag kanske kommer missa spelningen). Lite jävla trist.

Idag vet jag inte vad vi ska göra, men vi kommer säker titta en hel del på VH1 idag. Men jag hoppas på att vi kan komma iväg någontstans idag, för det är inte så kul att sitta hemma och sitta. Just nu är jag ganska seg på att sitta vid datorn, så jag kommer snart pysa härifrån och gå ut och gå en runda. Har knappt vart ute någonting på hela helgen.

Imorgon tar jag tåget till Kristianstad 5.32 för sen är det skola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0