nu har älsklingen åkt

Calle åkte för en liten stund sen och oj vad jag saknar honom! Han har varit här sen i lördags, underbart. Har haft jättefina dagar. Vi har vart ute och gått, fikat, myst, lagat mat, tittat på skitteve, tittat på bra film, pratat av oss och vaknat tillsammans. Det kan nästan inte bli bättre. Åker hem på fredag, på lördag kommer jag gå en introduktionskurs inom övningskörning på en trafikskola i Växjö med pappa och lillebror.



I skolan dessa två dagar har vi hållt på med olika slags bitar. Det är väldigt svårt att få dem snygga, men som det har sagts, övning ger färdighet! Och det är en sak som är säker. Imorgon kommer vi förbereda inför de kavlade degarna. Det är den absolut tuffaste och svårast att få till bra, så det vi man verkligen få till ordentligt nu. Ta vara på tiden och träna, för det är inte alls många veckor kvar tills det drar igång med gesällen. Det är många som är hektiska och uppjagade, men det viktigaste är att planera. Borde plugga lite inför teoriprovet som kommer om några veckor. Så som sagt, de kommande veckorna kommer var väldigt intesiva och jag kommer kanske inte skriva här lika mycket. Men så fort jag får en stund över att berätta något, kommer ni få veta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0