på bättre humör

Jag sover som en stock nuförtiden och känner mig pigg och positiv till det mesta. Vet inte om vitamin + järntabletten varje morgon har en inverkan. Kan också vara att jag spenderar mindre tid vid datorn och är ute och går en hel del.



Imorgon är det sista dagen på praktiken (och på tisdag är det dags för skola), lite sorgligt nu när jag äntligen börjat komma igång och känna mig riktigt hemma. Men jag har lärt mig en hel del. Det är roligt att blanda mousser, inte så lätt som man kan tro. Och jag kommer imorgon ta tåget hem för att jobba lite och vara med familjen. Ska också få träffa min finaste pojkvän, ska bli så mysigt att gosa sig in i honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0