skrattrik helg

Det  var längesen jag fick så många skratt på en gång denna helgen jag var hemma. Var med min  familj och Calle älsklingen. I teveväg erbjöds det inte mycket intressant, så det slutade med att vi kollade på någon skum actionrulle på femman. Gick och la oss ganska tidigt igår.

Idag var jag, Calle och mamma och hälsade på hos Therése och Robin i deras lägenhet. Det var längesen jag träffade dem, det var kul. Så nu vet jag vart jag kan väldgästa dem om jag har vägarna förbi, haha.

Tågresan hem gick bra och jag köpte glass, mums. Solen den kikade fram emellanåt i det trista kalla regnvädret.

Kommentarer
Postat av: Cristian

Tycker du? Ibland kändes det lite som en remake av Våra bästa år... :) Men intrigerna var ju grymt spännande ändå!



2009-03-29 @ 22:08:50
URL: http://ichris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0