Jag älskar Paris

Innan jag ens hade varit där var jag förälskad. När jag åkte dit var det pirrigt. Och när jag kom fram tog Paris andan ur mig. Det var helt fantstiskt och magiskt. När jag hade varit där i en vecka och lämnade staden under mina fötter, kändes det faktiskt tomt. Jag trodde aldrig jag skulle kunna älska en stad som jag älskar Paris. Seine, alla caféer, alla små gränder, alla människor, alla byggnader, alltihopa! Det är så sjukt mysigt att gå där nere och bara strosa runt, inte riktigt veta vart fötterna tar en. Men vart man än hamnar vet man att det är rätt. Det är kärlek.

Önskar att jag skulle kunna bo där ett tag, bara ett litet tag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0