Jobbar, jobbar och sover

Jag gör fan inget annat nuförtiden, jo det, och så hinner jag sova lite grann också. Har jag tur finns det tid till en och annan joggingrunda. Jobbar nästan ihjäl mig och att jobba över två timmar varje dag denna veckan, det är inte så jävla kul. Borde snart vara miljonär om det ska fortsätta såhär. Folk gör ju inget annat än äter, och jag gör deras mat. Vi är förlite personal, men cheferna vill inte sätta in några extra. Det är så dumt. De fattar inte vad vi sliter och stressar i onödan. När en av de frågar mig och en tjej, när lunchrusningen dragit igång ordentligt: "Ni står väl båda i luckan och tar beställningar?". Vad tror han egentligen(!?). Suck.

Längtar tills det är lördag kväll, då jag förhoppningsvis är mer levande än död. Då ska jag lägga mig i soffan och bara njuta av att vara ledig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0