mätt, proppmätt

Måndagar brukar vara mycket trevliga nuförtiden. För vi lagar nämnligen en massa mat och har en väldigt bra lärare. Denna gången blev det sallader av olika slag. Jag gjorde en citronmarinerad pastasallad, med fetaost, oliver, basilika, ruccola, sparris och rostade pinjenötter. Mycket gott, om man bortser från oliverna.

Tyvärr fick jag inte med mig det stora recepthäftet hem, annars hade jag skrivit upp det. Men det kommer nån gång under veckan. Smakade också på någon sallad med räkor, mycket smarrigt!

Imorgon kommer det komma en föreläsare som ska berätta, eller mest visa hur man kan göra olika marsipanfigurer. Hoppas det blir roligt. Men det blir det nog, för jag är på ett himlans bra humör idag och har varit det de här senaste dagarna, vilket känns superhärligt!

(mobilkamera)
                                                                                                      (mobilkamera)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0