nästintill rubriklös

Jag har en lång promenad framför mig på morgnarna nuförtiden. Cyklen har fått punktering och jag har faktiskt inte ringt någon reperatör eller bett om hjälp med den än.  Och det är faktiskt för att jag tycker att det är otroligt skönt att gå de där 45 minuterna till skolan och sedan lika många minuter hem.


Dagen i skolan var inget att ha, jag var otroligt trött med tanke på gårdagen och jag somnade senare än vanligt. Gjorde boucheér som man sedan brukar fylla med diverse fyllningar som räkröra osv. Och de blev inget bra, med tanke på att jag inte alls var på hugget. Men annars är jag lite smånöjd med kavlingen, men det är inte det enklaste. Men det blir iallafall, bättre, vilket inte syns här tyvärr. Thébröden blev bara hårda, vilket de inte ska vara. Bilden nedan visar hur de ser ut obakta.


Det har haglat idag, i brist på samtalsämne, men äh, strunt i det. Jag ser iallafall fram emot snön, när den ligger vit på marken och man klär på sig en massa varma kläder och sedan går ut, åker pulka, bygger snögubbar eller bara ligger ner i snön en stund. Det är väldigt härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0