bakad potatis

Idag gjorde vi olika röror, såser och tillbehör till bakad potatis. Jag gjorde en laxröra och sen en skagenröra. Det var mycket, mycket gott! Man blir alltid för mycket mätt att det gör ont i magen, men det gör inget, för det är ju så gott. Tyvärr fick jag inte med mig kameran, så här är en bild jag tycker om istället.


Snart kommer vi bjuda på en brunch i skolan. Där kommer vi att laga lite olika rätter som vi har provat under kursens gång. Ska bli spännande och roligt.

Imorgon i skolan kommer det komma en föreläsare, jag kom tyvärr inte ihåg hans namn. Men han ska vara en väldigt duktig konditor som vi ska baka med, och då kommer jag ha kameran framme. Så se fram emot utsökt goda bilder imorgon.

Bilden är hämtad från: http://rencii.deviantart.com/art/potatoes-98308437

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0