sitter i skolan

Idag trodde jag det skulle bli en stressig dag. Men det är väldigt lugnt. Imorgon ska vi göra lite wienerbröd och kransar. Så till det har jag förberett alla ingredienser som ska stå i frys över natten. Har även gjort en mandelfyllning och vaniljkräm. Ska också göra lite thébröd, men mandelmassan är slut så jag får väl gå på jakt eller nåt. Funderar på vad jag skulle kunna göra idag, något jag vill träna på.. Allt? Hehe, nej. Men något, kanske köra en liten vetedeg eller franskbröd? Har ju trots allt nästan hela dagen på mig.

I eftermiddag kommer en vän till mig från gymnasiet ner hit. Vi ska gå på stan, fika och bara snacka. Har inte träffat henne sen jag flyttade ner hit förra året i augusti. Det ska bli roligt! Behöver köpa batterier till min kamera, för jag tänker ta kort och lägga upp på bloggen om våran lilla dag på stan tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0